Yeni Tasarımıyla Yamha YZF R25 2019
Merhaba,
Bugün web sitemde; Yamaha'nın baştan aşağı yeniden tasarlamış olduğu R25 modeli hakkında bir yazı yazıyorum. Yamaha yeni sezon için köklü bir değişikliğe gitmiş. R25 2019 modeli 3 farklı renge ayrılıyor.
Bunlar; yarış mavisi, mat kırmızı ve mat siyah.
Ters Süspansiyon
Daha kararlı bir sürüş deneyimi için R25 de ters süspansiyon kullanılmış.
Bugün web sitemde; Yamaha'nın baştan aşağı yeniden tasarlamış olduğu R25 modeli hakkında bir yazı yazıyorum. Yamaha yeni sezon için köklü bir değişikliğe gitmiş. R25 2019 modeli 3 farklı renge ayrılıyor.
Bunlar; yarış mavisi, mat kırmızı ve mat siyah.
![]() |
Yamaha YZF R25 Race Blue |
![]() |
Yamaha YZF R25 Matt Red |
![]() |
Yamaha YZF R25 Matt Black |
Yamaha YZF serisin de benzer tasarımlar kullanarak kendine yeni bir imaj oluşturmuşa benziyor.
Daha kararlı bir sürüş deneyimi için R25 de ters süspansiyon kullanılmış.
Vücut Tasarımı
R serisinin DNA'sını taşıyan eşsiz bir tasarım. Özellikle depo tasarımı çok başarılı olmuş.
LCD Ekran
R25'in yeni ekranı daha bilgilendirici ve daha kolay kullanıma sahip. ayrıca ''Shift Timing Light'' özelliği eklenmiş.
Aydınlatma
R25'in yeni led teknolojisi kullanılan farları daha parlak ışık yaymasına rağmen daha uzun ömürlü ve verimli.
Sinyaller
R25'in yeni sinyalleri güneşli ortamlar da bile kendini göstermeyi başarıyor.
Arka Far
Arka farlar da ön farlar da olduğu gibi yeni led teknolojisi kullanılmış daha fazla ışık daha fazla verim sağlanıyor.
Kompakt Egzoz
Eski kasa da olduğu gibi doldurulmuş kompakt egzoz kullanılıyor.
Geniş Lastikler
Eskisine göre daha da genişleyen lastikler sürüşü istikrarını arttırıyor.
Alüminyum Jant
Yamaha eski R25 de olduğu gibi hafif alüminyum jant kullanıyor.
Marş
Yamaha eskisi gibi 3 aşamalı marş kullanarak herhangi bir değişiklik yapmamış.
Motor
250 CC, 2 Silindir, DOHC, 8 Valf, 6 Hız ve Sıvı Soğutmalı.
R serisinin DNA'sını taşıyan eşsiz bir tasarım. Özellikle depo tasarımı çok başarılı olmuş.
LCD Ekran
R25'in yeni ekranı daha bilgilendirici ve daha kolay kullanıma sahip. ayrıca ''Shift Timing Light'' özelliği eklenmiş.
Aydınlatma
R25'in yeni led teknolojisi kullanılan farları daha parlak ışık yaymasına rağmen daha uzun ömürlü ve verimli.
Sinyaller
R25'in yeni sinyalleri güneşli ortamlar da bile kendini göstermeyi başarıyor.
Arka Far
Arka farlar da ön farlar da olduğu gibi yeni led teknolojisi kullanılmış daha fazla ışık daha fazla verim sağlanıyor.
Kompakt Egzoz
Eski kasa da olduğu gibi doldurulmuş kompakt egzoz kullanılıyor.
Geniş Lastikler
Eskisine göre daha da genişleyen lastikler sürüşü istikrarını arttırıyor.
Alüminyum Jant
Yamaha eski R25 de olduğu gibi hafif alüminyum jant kullanıyor.
Marş
Yamaha eskisi gibi 3 aşamalı marş kullanarak herhangi bir değişiklik yapmamış.
Motor
250 CC, 2 Silindir, DOHC, 8 Valf, 6 Hız ve Sıvı Soğutmalı.
Bu yazı https://turk-motoblogger.blogspot.com adresine aittir izinsiz kullanılamaz.
Yorumlar
Yorum Gönder